InformationFermerHello! We have detected English as your language preference. To change your preferred language, please choose a language using the dropdown.
Andra skivan är först, de släpptes samma år, men S/T kom först, vad är det som gör att "Uppdrag I Genève" kommer före debuten? Kan ju inte vara bokstavsordning. Hur ändrar man det. Har googlat men inte hittat.
Om du kan rota fram dugliga källor för när skivorna släpptes lite mer exakt (båda två) så kan du ju åtminstone lägga till vilken månad det handlar om. Det BORDE hjälpa, men jag är inte helt hundra.
Nej, tydligen har det ingen effekt. Jag lade till datum på Uppdrag i Génève nu, men den flyttade inte på sig.
Måste vara något annat som styr...
Borde ju inte vara releasens submission-nummer heller, eftersom det som egentligen visas i överblickslistan är masterreleasen. Ett mysterium för mig...
Intressant, men kass...
Man skulle nog ta och göra en Request här. Den ena månaden är bevisligen före den andra och i vilken rimlig situation som helst så borde det räcka för att sortera rätt, även om den exakta dagen saknas i ena fallet.
Båda releaserna är Key i sin respektive Master, så det verkar inte heller styra.